Puls & Tränings januarikampanj som rulltrappsskyltar i Stockholms tunnelbana

Konceptet "Nära till träningsvärk" värvar nya medlemmar

Just nu syns Puls & Tränings januarikampanj på bred front i bland annat Stockholms tunnelbanor. Det här är tredje gången vi använder konceptet Nära till träningsvärk, som visat sig slå an precis rätt ton hos målgruppen. Som reklambyrå är det självklart kul att få vara med och ta fram starka, kreativa idéer, men det är minst lika kul att förvalta dem! Den här gången tog vi fram tre nya reklambilder, med stark igenkänning till senaste kampanjen.

Vill du se hur den förra kampanjen såg ut och läsa mer om tankarna bakom konceptet? Klicka här. Är du intresserad av att bli medlem, besök pulsochtraning.se för mer information.
 

Två av de tre konceptbilderna för Puls & Tränings januarikampanj
Konceptet syns självklart på pulsochtraning.se också, här med den tredje reklambilden