Nkel har hjälpt Expolinc med deras nya hemsida.

Nya expolinc.com

Microsoft, BMW, Lufthansa, Walt Disney, Nike med flera; världen över visar ledande varumärken upp sig med hjälp av produkter från svenska Expolinc. Företaget är världsledande på den globala displaymarknaden, med över 1500 återförsäljare och en produktportfölj som innehåller 19 produktgrupper och över 400 artiklar. Att skapa en webbplats som funkar lika bra för svenskar och tyskar som amerikaner och ryssar, är med andra ord något av en utmaning. Att dessutom tilltala både slutkunder och återförsäljare med innehållet på webbplatsen, ökar pressen ytterligare.

Hur gick det då? Tack bra! Nya expolinc.com är en uppvisning i kreativ produktkommunikation och kloka lösningar, oavsett om vi pratar om de drygt tio språkversionerna eller den nya downloads-sektionen på sidan, som underlättar livet för alla återförsäljare. Så förutom att rikta ett stort tack till Expolinc för att vi fick uppdraget, vill vi även rikta ett tack till teknikpartnern Triggerfish, som levererat en responsiv Wordpresslösning av högsta klass.

Ta gärna en titt: www.expolinc.com