Läs och Res

 Ny grafisk profil för Läs & Res signerad nkel reklambyrå Stockholm

Ny grafisk profil för Läs & Res

När Läs & Res knackade på dörren och sökte en ny reklambyrå så var vi inte sena att tacka ja. Det är nämligen inte vilken resebyrå som helst. Läs & Res har sedan starten 1979 anordnat resor till unika resmål runt om i världen. Resorna är lite längre, sker i små grupper och har lokala reseledare som tar dig långt från dom vanliga turistfällorna. Kul resor helt enkelt. 

Vi började arbetet med att snickra på varumärkesplattformen och ett par månader senare var det dags att lansera en komplett profil med ny logotyp, uppgraderad hemsida, visitkort, brevpapper och allt annat man kan behöva när man ska anordna spännande resor till andra sidan jordklotet.

 Läs & Res webbsida designad av nkel reklambyrå Stockholm
 Nkel reklambyrå Stockholm: Läs & Res – Grafisk identitet, bildmanér
 Nkel reklambyrå Stockholm: Läs & Res – responsiv webbsida

Lär känna Nkels vikarierande copywriter

 Hanna schallinger, copywriter på nkel

Välkommen till Nkel, Hanna! Vem är du?

– En erfaren copywriter som utvandrade från Falun till Stockholm för många år sedan! Jag har alltid älskat att skriva och tycker att jag har världens roligaste yrke. 

Hur hamnade du hos oss?
– Jag jobbade ihop med Nkel för ett antal år sedan. Det var en otroligt rolig tid med flera oförglömliga uppdrag. Jag fick bland annat tillfälle att besöka ett högsäkerhetsfängelse under en förmiddag för att skriva ett reportage om en plattsättarutbildning. Därför tvekade jag inte en sekund när byrån frågade om jag ville hoppa in och spökskriva för copy-Björn under hans pappaledighet.

Vad tar du med dig till oss efter dina år i branschen?
– Lite klädsamt skryt brukar passa in i sådana här intervjuer, så jag tar tillfället i akt: Jag är inte bara copywriter utan även vidareutbildad planner. Det betyder att jag gärna kombinerar kreativ gestaltning med strategi på ett praktiskt och inte alltför teoretiskt sätt. Om jag ska vara ärlig ruttnar jag på långrandiga processbeskrivningar och dylikt. Det måste alltid finnas utrymme för ett visst mått av intuition i vår bransch. En strategi är ingenting värd om den inte kan omsättas till begriplig, motiverande kommunikation. Oj, det blev teoretiskt. 

Vad kan våra kunder förvänta sig av dig?
– Historieberättande som berör och säljer.

Du har redan varit här i ett par veckor nu. Vilket intryck har du fått av din nya reklambyrå?
– Jag visste ju sedan tidigare att Nkel var en samling bra personer som huserar i ett av Stockholms trevligaste kvarter. Eftersom jag älskar omväxling och att ha mycket att göra, gillar jag att det händer mycket och är högt tempo på byrån. Samtidigt finns det alltid tid att stanna upp och reflektera över lösningarna. Ingenting slarvas igenom, vilket är bra och tyvärr ganska sällsynt idag. Jag kan också konstatera att kunderna är sympatiska, engagerade och mycket angenäma att samarbeta med.

Vilken är den största utmaningen hittills på byrån?
–Helt klart att ansvara för Dunderfrukosten som är ett slags återkommande intern samkväm på fredagsmorgnar med rullande schema! Veckan innan det var min tur förhörde jag mig noga om detaljerna. Vilka juicesorter och pålägg skulle jag satsa på? Var någon allergisk och tänk om allt bara blev kaos? Tankarna snurrade. När en kollega nämnde något om hembakad kaka och våffelgräddning med nyplockade bär greps jag av panik. Som tur var hittade jag ett litet franskt bageri i närheten som räddade situationen!

Vad pysslar du med på fritiden?
– Medarbetarna på Nkel tar priset när det gäller udda hobbies. Här sysslas det med allt från avancerad korsordslösning och vattengympa till pingpong och samba har jag fått veta, så jag får väl sälla mig till den skaran. De senaste åren har jag spenderat en stor del av fritiden i en källare där jag ägnat mig åt manusbearbetning tillsammans med en en grupp andra skrivbesatta och en författare. Det hela har resulterat i en obskyr humordeckare på cirka 500 sidor som det vore kul om någon ville ge ut framöver. I övrigt umgås jag med mina döttrar, springer i skogen, mediterar, läser, går på teater, reser till konstiga platser samt träffar vänner och pratar om livet. Dessutom är jag besatt av katter.

170 000 pensionärer valde Nkel

Ny hemsida till en gammal kund

SKPF är Sveriges snabbast växande pensionärsförbund med över 170 000 medlemmar i hela landet. För att nå både befintliga och nya potentiella medlemmar och göra medlemskapet attraktivt är den egna hemsidan SKPF:s viktigaste kanal. Något som ställer höga krav på tillgänglighet, informationsstruktur, sökord (SEO), funktioner, design och allt sånt som vi är experter på. Så när SKPF letade efter en ny reklam- och webbyrå i Stockholm var valet (e)nkelt.

Vi smygstartade med att ger SKPF:s egna medlemstidning, “Här & Nu!”, ett liv på internet. Den nya nättidningen är ett komplement till papperstidningen med dagliga uppdateringar. Vill du också ha kolla på det mesta och bästa från seniorvärlden kan du läsa tidningen här.

I våras var det sedan äntligen premiär för nya skpf.se. En helt ny skräddarsydd hemsida, byggd i WordPress, med fokus på medlemsnytta, funktionalitet, användarvänlighet och konvertering. Den nya responsiva sajten har gjort nätlivet mycket lättare för såväl alla anställda som de över 170 000 medlemmarna. Kolla in den nya sidan här.

 Ny skräddarsydd hemsida för SKPF utvecklad i WordPress
 Ny responsiv sida med användarvänlig design och fokus på konvertering
 Ny grafisk manual framtagen av Nkel som är en kombinerad reklambyrå, webbyrå och designbyrå i Stockholm

Välkommen Axel Johnson

Broschyrer och affischer skapar bättre affärer

Familjeföretaget Axel Johnson är onekligen en gigant på alla sätt och vis. Med bolag som bland annat Kicks, Martin & Servera, Åhléns, Axfood (där t ex Hemköp och Willys ingår) och Dustin i koncernen är man ett av Nordens största företag inom handel och tjänster.

Därför är vi både glada och stolta över att vi fick uppdraget att ta fram material till Axlab – Axel Johnsons egna Innovationstävling. Som en kreativ reklambyrå är Axlab nämligen något vi gillar skarpt. En innovationsplattform för alla medarbetare i koncernen med syftet att få fram idéer som skapar ännu bättre affärer och framtida kundvärde. Spännande, eller hur?

 Axlab brochyr signerad nkel, reklambyrå sverige
 nkel reklambyrå broschyr uppslag
 Reklamaffisch för Axlab signerad nkel, en kreativ reklambyrå Stockholm

Föreställningen kan börja

Grafisk profil och ny hemsida till Spotlight Utbildning

Vad kan väl en (e)nkel reklambyrå i Stockholm göra för att förbättra bemötandet av patienter inom äldrevård och omsorg över hela Sverige? Jo, vi kan hjälpa de kreativa genierna som driver företaget Spotlight Utbildning med deras visuella identitet. Resultatet blev en helt ny grafisk profil, redesign av logotyp och, sist men inte minst, en ny fin sajt med möjligheten att beställa en pedagogisk videoutbildning.

 sportlight utbildning webbsida laptop
 Grafisk profil och logotyp till Spotlight utbildning

Spotlight Utbildning startades av några före detta sjuk- och undersköterskor för att genom teaterföreställningar utbilda personal inom äldrevården hur man ska bemöta patienter. Teater Spotlight heter föreställningen som fått stor uppmärksamhet, i både tidningar och tv, för sitt avdramatiserande sätt att skildra äldrevården idag och förklara vikten av ett bra bemötande. Idag jobbar man heltid med workshops och utbildande föreställningar av personal, chefer och politiker.
Kolla in nya sidan här spotlightutbildning.se

Allt ljus på Flux

Premiär för ett nytt, strålande koncept 

En kreativ reklambyrå utan fantastiska kunder är som en gångtunnel utan fantastisk belysning. Därför är vi extra glada i vår kund Flux som av en händelse är ett av Sveriges ledande företag på just strålande belysning i offentlig miljö.

Med vårt nya koncept vill vi visa upp Flux i sin rätta miljö. Verkligheten. 

Vill du se kampanjen rekommenderar vi senaste numret av tidningen Ljuskultur. Vill du se belysning i världsklass rekommenderar vi att du tar pendeltåget till Barkarby station. flux.nu

 Annons Flux i Ljuskultur nummer 01/18. 
Flux_Annons_6-2017_showroom.jpg
 Flux Showroom Vasaplan

Välkommen till Nkel, Stefan! Vem är du?

stefan_nkel_interview.jpg

Välkommen till Nkel, Stefan! Vem är du?

– Jag är en glad prick på snart 37 jordsnurr med hjärtat på rätt ställe. Min fru brukar säga att jag är ett unikum och jag är beredd att hålla med. Född och uppvuxen i Glada Hudik, spenderat ett par år utomlands innan jag landade, både fysiskt och mentalt, i Stockholm. 

Hur hamnade du hos oss?
– Mycket av en lycklig slump… jag ville röra på mig från mitt förra jobb och tack vare god SEO från Nkel så hittade jag arbetsannonsen och det var kärlek vid första ögonkastet. Tack vare att jag tidigare jobbade ca 40 meter från Nkels kontor så gick det nog snabbare än normalt. 

Vad tar du med dig till oss efter dina år i branschen?
– Att det alltid finns något att förbättra…och att kommunikation måste betyda något för mottagaren. 

Vad kan våra kunder förvänta sig av dig?
– Pretentiös problemlösning med digital touch. 

Du har redan varit här i ett par veckor nu. Vilket intryck har du fått av din nya reklambyrå?
– Att choklad äts klockan 15.00 prick och tillsammans och att alla kollegor är extremt jordnära, ödmjuka samtidigt som de besitter kompetens av allra högsta grad. 

Vad pysslar du med på fritiden?
– Tränar, och när jag inte gör det så arrangerar jag CrossFit-tävlingar så att andra kan få visa att de tränat hårdare än vad jag har gjort. Vill jag och min fru roa oss så går vi gärna ut och dansar Salsa.  

Psoriasisförbundet visar sig från sin bästa sida

 Psoriasisförbundets nya webbplats. Uppdaterad form och ny funktionalitet.

Psoriasisförbundets nya webbplats. Uppdaterad form och ny funktionalitet.

Ny reklamkampanj och hemsida till Psoriasisförbundet

Vad händer egentligen om man sammanför ett förbund som vet allt om psoriasis och psoriasisartrit med en kreativ reklambyrå som vet hur man gör kommunikation som gör skillnad och skapar affärsnytta? Jo, då får man en uppdaterad grafisk profil, vässad kommunikation, ny hemsida, en rekryteringskampanj och mycket mer.

Vi är både väldigt glada och oerhört stolta över att ha fått förtroendet att hjälpa Psoriasisförbundet hjälpa de omkring 300 000 människor i Sverige som lever med en av våra vanligaste folksjukdomar.

Kolla in den nya sidan och passa på att bli medlem på www.psoriasisforbundet.se 

 Den grafiska profilen uppdaterades under arbetet.

Den grafiska profilen uppdaterades under arbetet.

 En rollup med kampanjbudskapet.

En rollup med kampanjbudskapet.

 Hel- och halvsida från rekryteringskampanjen.

Hel- och halvsida från rekryteringskampanjen.

 Folder som berättar om livet med psoriasis.

Folder som berättar om livet med psoriasis.

 En trevlig badge som togs fram under kampanjen.

En trevlig badge som togs fram under kampanjen.

Ni kom, ni såg, nån segrade.

 Reklambyrån nkel bjuder in till sensommarpilsner

Vilket beach party det blev när Nkel bjöd in till Sensommarpilsner. 

Kall öl, len rom och hög stämning. Av det som nyss var en vild frisbeegolfdjungel återstår nu bara fina minnen och en två meter hög uppblåsbar palm.

Inget vore vår sensommarpilsner utan alla fantastiska gäster som kommer år efter år. Så tack alla härliga kunder, leverantörer och vänner. Vi ses snart igen!

Här kan du återuppleva kvällen (eller se vad du missade)

Vår nya lysande kampanj för Osram

 Kampanjbild för Osram

Formen du minns är här igen

Den klassiska glödlampan är tillbaka. Skoja. Den klassiska glödlampan, som slösade energi och gick sönder när man minst anade det, är inte tillbaka. Däremot finns det nu otroligt energisnåla LED-lampor från Osram, med en livslängd på hela 15 år, som har den klassiska glödlampans fina form och ljus. Det bästa av två världar alltså.

Kampanjen är den andra vi har tagit fram som Osrams reklambyrå och syns både här och där under hösten. Upptäck alla fördelarna med LED-belysning på www.formenduminns.se

Septemberkampanj till Puls & Träning

 Reklamkampanj för Puls & träning

Konceptet "Nära till träningsvärk" spänner musklerna

Som Puls & Tränings reklambyrå är vi lite extra glada i Stockholms tunnelbana just nu. Där rullar nämligen förutom tåg vår stora septemberkampanj. Det här är fjärde gången vi använder konceptet Nära till träningsvärk, som visat sig passa målgruppen som handen i träningshandsken. Nu på temat att träna i anslutning till arbetet. Varför inte lunchboxa sin kollega till exempel?!

Vill du se hur det har sett ut tidigare och läsa mer om tankarna bakom konceptet? Klicka här. Blev du istället sugen på burpees, knäböj och utfall, läs mer och bli medlem pulsochtraning.se.

Kampanjen kommer även att synas i sociala medier från och med v. 37.

 Kampanjen syns i tunnelbanan.
 Denna gången ritkiar sig kampanjen till kollegorna och berättar att närhet till gymmet gör att träningen blir av.

Säg hej till vår nya copywriter!

 Björn Wigenius

Välkommen till Nkel, Björn! Vem är du?

– Det undrar jag också. Det jag kan säga med säkerhet är att jag är 36 år och har spenderat de senaste 12 åren i den föränderliga kommunikationsbranschen.

Hur hamnade du hos oss?
– Ett kort svar är att jag satt på 1:ans buss i 23 minuter. Ett mer utvecklat svar omfattar annonser i branschmedia, nätverkande, intervjuer, magkänsla, nya utmaningar och en känsla av att jag kan göra Nkel till en ännu bättre byrå – och vice versa.

Vad tar du med dig till oss efter dina år i branschen?
– Dels en tro på att det mesta och det bästa fortfarande är ogjort. De stora, ofta retsamt e(nkla), idéerna som göra hela skillnaden. Dels en vetskap om att bra kommunikationsarbete till stor del handlar om just arbete. Att kavla upp ärmarna och köra rakt in i kaklet. Och sen vidare rakt in i kaklet bakom kaklet.

Vad kan våra kunder förvänta sig av dig?
– Next level-grejer mestadels.

Du har redan varit här i ett par veckor nu. Vilket intryck har du fått av din nya reklambyrå?
– Jag vet att det är ett anmärkningsvärt bra gäng och jag ser fram emot att få vara med och göra anmärkningsvärt fina jobb för både gamla och nya kunder.

Vad pysslar du med på fritiden?
– Hänger med min fru och dotter så mycket som möjligt. Försöker hitta ej plågsamma sätt att motionera. Samt konsumerar lite för mycket fulkultur och mycket för lite finkultur.

 

Rikshem valde oss som reklambyrå

 Uppslag från katalog för försäljning av nybyggda bostadsrätter

Uppslag från katalog för försäljning av nybyggda bostadsrätter

Vi välkomnar ett av Sveriges största privata fastighetsbolag till Nkel

I slutet av 2016 fick vi chansen att presentera oss för fastighetsbolaget Rikshem. Tycke uppstod och vi inledde vårt samarbete direkt efter nyår. Vi är självklart stolta över att ha vunnit deras förtroende och ser fram emot många roliga uppdrag tillsammans!

Rikshem har nyligen uppdaterat sin grafiska profil och ett av våra första projekt var att hjälpa dem ta ut den nya identiteten i skarp produktion. Det har med andra ord varit full fart sedan januari och vi har hittills hunnit med allt från annonser, broschyrer och redovisningar, till presentations- och profilmaterial, byggskyltar, 50 meter breda vepor och att hjälpa dem synas under Almedalsveckan 2017. Och mer kommer det bli.

Varmt välkomna till Nkel, Rikshem! Nu kör vi så det ryker.

 Helsidesannons i tidningen Hållbart byggande

Helsidesannons i tidningen Hållbart byggande

 Vi har designat rollup-mallar i olika format

Vi har designat rollup-mallar i olika format

 Byggskylt för norra Sveriges högsta trähus!

Byggskylt för norra Sveriges högsta trähus!

 En av de längsta produktionerna på vi Nkel tagit fram. 50 meter är inte fy skam!

En av de längsta produktionerna på vi Nkel tagit fram. 50 meter är inte fy skam!

 Framsida katalog för nybyggda bostadsrätter

Framsida katalog för nybyggda bostadsrätter

 Uppslag i katalogen med lägenhetsinformation

Uppslag i katalogen med lägenhetsinformation

 Detaljbild från katalogen

Detaljbild från katalogen

Säg hej till vår nya formgivare!

 Sandra Ljung är ny grafisk formgivare på reklambyrån Nkel i Stockholm, där hon bland annat kommer designa grafiska profiler

Välkommen till Nkel, Sandra! Vem är du?

– Tack! Jag är en 39-årig grafisk formgivare från Stockholm, med passion för typografi.

Hur hamnade du hos oss?
– Jag nappade på er Resuméannons och det var ”love at first sight”. Jag kommer vikariera för Rosanna som ska vara mammaledig i ett och ett halvt år. 

Vad tar du med dig till oss efter dina år i branschen?
– Hängivenhet, god magkänsla och en himla massa pappersprover! Genom åren har jag formgivit en hel del grafiska profiler och jobbat med både små och stora produktioner, så jag är van vid den typen av jobb vi har mycket av här på Nkel.

Vad kan våra kunder förvänta sig av dig?
– Nya infallsvinklar och snygg, funktionell design.

Du har redan varit här i ett par veckor nu. Vilket intryck har du fått av din nya reklambyrå?
– Ett skönt gäng med hög leveransnivå!

Vad pysslar du med på fritiden?
– Dansar på House of Shapes, spelar tennis, åker snowboard och umgås med min man och döttrar.

 

Har ni ännu inte hunnit träffa Sandra? Kom upp och säg hej och ät en bulle eller två!  

Förpackningsdesign åt Saxtorp Svamp

 Med en svampbox från Saxtorp Svamp är det enkelt att odla svamp hemma

Möt boxen som gör det enkelt att odla svamp hemma

Vi på Nkel är kanske mest kända som en reklambyrå, men vi älskar förpackningsdesign också. Här berättar vi om vårt samarbete med Saxtorp Svamp, som har resulterat i en ny grafisk profil, en ny webbplats och nya förpackningar. Nu är vi hjälpt dem att lansera en sprillans ny produkt, som redan hunnit göra succé hos svampälskare över hela Sverige. På Instagram laddar användare friskt upp bilder sina svampodlingar – och rätterna de lagar med ostronskivlingen.

Vi stod för förpackningsdesignen och tog fram all text till svampboxen. Inuti boxen hittar du en påse fylld med ett ekologiskt svampsubstrat. Allt du behöver göra för att få ostronskivlingen att börja växa, är att klippa upp påsen och vattna substratet lätt någon gång per dag tills svamparna börjar kika fram. Sedan går det fort. Svamparna dubblerar sin storlek dagligen och du kan med fördel vattna dem oftare. Efter 7–10 dagar är du redo att skörda uppemot 1 kg ostronskivling! Efter första skörden kan du tejpa igen påsen och börja om på ett nytt ställe för upp till tre skördar.

Visst blir du sugen på att testa själv? Beställ en svampbox eller två på saxtorpsvamp.se! Kom ihåg att använda hashtaggarna #svampbox och #saxtorpsvamp om du laddar upp bilder på din odling, så vi får se hur det gick för dig.

 Gul ostronskivling i en svampbox från Saxtorp Svamp
 Så här blev slutresultatet!

The Body Shop på stan

the_body_shop_ahlens_city

Vi klädde in Åhléns City

Just nu syns The Body Shop på Åhléns City i Stockholm. På entréplan har The Body Shop en 40 kvadratmeter stor yta där de har dukat upp med det bästa från sina populära serier. Ut mot Klarabergsgatan syns också en stor ljuslåda med ett budskap om The Body Shops ikoniska produkt Body Butter, originalet som aldrig har överträffats. Visste du förresten att vi varje månad pryder alla The Body Shops svenska och danska butiker med nytt butiksmaterial? Ett ärofyllt stående uppdrag!

Nästa år firar vi dessutom 15-årsjubileum som deras svenska reklambyrå, galet roligt med ett så långt och nära samarbete.

Gå gärna förbi Åhléns City eller någon av de andra butikerna om du är i krokarna!

the_body_shop_ahlens_city_entreplan

Januarikampanj till Puls & Träning

 Puls & Tränings januarikampanj som rulltrappsskyltar i Stockholms tunnelbana

Konceptet "Nära till träningsvärk" värvar nya medlemmar

Just nu syns Puls & Tränings januarikampanj på bred front i bland annat Stockholms tunnelbanor. Det här är tredje gången vi använder konceptet Nära till träningsvärk, som visat sig slå an precis rätt ton hos målgruppen. Som reklambyrå är det självklart kul att få vara med och ta fram starka, kreativa idéer, men det är minst lika kul att förvalta dem! Den här gången tog vi fram tre nya reklambilder, med stark igenkänning till senaste kampanjen.

Vill du se hur den förra kampanjen såg ut och läsa mer om tankarna bakom konceptet? Klicka här. Är du intresserad av att bli medlem, besök pulsochtraning.se för mer information.
 

 Två av de tre konceptbilderna för Puls & Tränings januarikampanj
 Konceptet syns självklart på pulsochtraning.se också, här med den tredje reklambilden

Bakom kulisserna med Matkomfort

 Vi gick in i studion med Matkomfort, för att spela in en rad nya matfilmer

Vi rör om i grytorna tillsammans med Matkomfort

För några veckor sedan berättade vi om att vi är Matkomforts nya reklambyrå och visade ett första smakprov på vårt arbete. Sedan dess har det verkligen varit full fart framåt, och häromdagen gick vi in i studion tillsammans för att filma och fotografera en rad smarriga rätter från deras menyer.

Med oss hade vi våra vänner på filmproduktionsbolaget Björnhult Media. Tillsammans med kockarna Henrik Isaksson och Magnus Bern, båda från Matkomfort, skapade vi en magisk heldag i köket.

Materialet ska användas i en rad kanaler, inte minst i sociala medier, där deras nya koncept snart rullar ut på bred front. Du får gissa max en gång om ifall vi är taggade på att visa dig resultatet!

 

The Body Shops julkalender 2016

 The Body Shops julkalender finns nu att hämta i din närmaste butik

The Body Shops julkalender finns nu att hämta i din närmaste butik

Räkna ned till julen med ett unikt erbjudande varje dag

Varje år släpper vår kund The Body Shop en enormt eftertraktad adventskalender fylld med skönhetsprodukter, som säljer slut långt innan 1 december. Inför julen i år ville de även göra en julkalender som alla kunder i både Sverige och Danmark kan ta del av gratis – en julkalender med erbjudanden. Om du prenumererar på den får du varje dag fram till jul en ny lucka skickad till din mejl, med ett unikt erbjudande om dagen. Julkalendern finns också i fysisk form och går att hämta i din närmaste The Body Shop-butik.

Vi har designat julkalendern och tagit fram material till butik för både Sverige och Danmark, satt upp mallar för den digitala versionen, designat annonser till dagspress, gjort en dansk och en svensk teaserfilm och designat de två landningssidorna där du anmäler dig som prenumerant: julkalender2016.se och tilbudsjulekalender.dk

Stort, juligt och roligt jobb!

 Annons i Metro

Annons i Metro

 Flyer till skönhetsboxen Glossybox, med över 55 000 prenumeranter

Flyer till skönhetsboxen Glossybox, med över 55 000 prenumeranter

 Skylt i butik med dagens erbjudande

Skylt i butik med dagens erbjudande

 Dagens lucka i butik

Dagens lucka i butik

Trailer till Stora träningsboken för kvinnor

Lyckat filmprojekt åt succéparet från Träningspodden med Jessica & Lofsan

Jessica Almenäs är en av Sveriges mest rutinerade programledare, Lovisa ”Lofsan” Sandström en av Sveriges mest hyllade personliga tränare. Tillsammans driver de omåttligt populära Träningspodden. Och nu är det dags för deras andra bok om träning.

I Stora träningsboken för kvinnor står styrketräningen i fokus: att bygga upp en stark och uthållig kropp med hjälp av funktionell träning. Men det handlar också om allt runtomkring, om att våga vara stark som kvinna, om att tycka om sig själv.

Här på Nkel tycker vi att boken har ett fantastiskt budskap och massor med bra tips och råd om styrketräning. Därför är vi löjligt stolta över att Norstedts gav oss i uppdrag att producera trailern till boken, som spelades in i Lofsangruppens studio här i Stockholm. Arbetsgruppen här på byrån tog fram manus, regisserade och klippte filmen, medan våra kompisar på Björnhult Media stod för fotot.

Filmen delas just nu för fulla muggar i sociala medier, till överväldigande positiva kommentarer.

 Stora träningsboken för kvinnor av Lovisa ”Lofsan” Sandström och Jessica Almenäs